Podmienky spracúvania osobných údajov

  1. Prevádzkovateľ osobných údajov
    Prevádzkovateľom osobných údajov je spoločnosť UNISTORAGE, s.r.o., IČO: 56726244, DIČ: 2122414536, so sídlom Nitrianska 10140/5E, 917 01 Trnava (ďalej len „Poskytovateľ“ alebo „Prevádzkovateľ“).

    Osobné údaje sú spracúvané v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov (GDPR) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
  2. Rozsah spracúvaných údajov
    Prevádzkovateľ spracúva najmä tieto kategórie osobných údajov:
    • Identifikačné údaje: meno, priezvisko, IČO, DIČ
    • Kontaktné údaje: telefónne číslo, e-mail, adresa
    • Údaje potrebné na fakturáciu a platby
    • Záznamy o prístupe do priestorov (cez systém NOKĒ Smart Entry)
    • Zaznamenaná komunikácia a logy v aplikácii
    • Obrazové záznamy z kamerového systému (spoločné priestory skladu)
  3. Účely spracúvania osobných údajov
    Osobné údaje sú spracúvané na tieto účely:
    • uzatvorenie a plnenie zmluvy,
    • plnenie zákonných povinností,
    • fakturácia a spracovanie platieb,
    • komunikácia a zákaznícka podpora,
    • zabezpečenie bezpečnosti osôb a majetku,
    • spracovanie reklamácií, pohľadávok a súdnych sporov.
  4. Právny základ spracúvania
    Spracúvanie osobných údajov sa vykonáva na základe:
    • Čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR – plnenie zmluvy,
    • Čl. 6 ods. 1 písm. c) GDPR – plnenie zákonnej povinnosti,
    • Čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR – oprávnený záujem prevádzkovateľa.
  5. Prístup k osobným údajom
    K osobným údajom majú prístup len oprávnené osoby Prevádzkovateľa a zmluvní sprostredkovatelia, napríklad poskytovatelia IT služieb, účtovné spoločnosti alebo právni zástupcovia.

    Osobné údaje sa neposkytujú tretím stranám, pokiaľ to nevyžaduje zákon.
  6. Kamerový systém
    V spoločných priestoroch skladu je inštalovaný kamerový systém so záznamom, ktorý slúži na:
    • ochranu majetku Prevádzkovateľa a nájomcov,
    • prevenciu a riešenie bezpečnostných incidentov,
    • kontrolu dodržiavania prevádzkového poriadku.

      Právny základ spracúvania: oprávnený záujem Prevádzkovateľa podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR.
      Prístup k záznamom:
    • má Prevádzkovateľ a ním poverené osoby,
    • v odôvodnených prípadoch môžu byť záznamy sprístupnené príslušným orgánom (napr. polícia),
    • nájomcom môžu byť sprístupnené záznamy, ktoré sa týkajú ich skladovej jednotky alebo konkrétneho incidentu, a to po podaní písomnej žiadosti a overení oprávnenia.

      Doba uchovávania:

      Záznamy z kamier sa uchovávajú maximálne 15 dní, ak osobitné okolnosti nevyžadujú ich dlhšie uchovanie (napr. riešenie incidentu).
  7. Doba uchovávania ostatných osobných údajov
    • Osobné údaje sa uchovávajú počas trvania zmluvného vzťahu a následne po dobu stanovenú príslušnými právnymi predpismi (napr. 10 rokov pre účtovné údaje).
    • Záznamy o prístupoch do priestorov sa uchovávajú 12 mesiacov.
  8. Práva dotknutých osôb
    Dotknutá osoba má právo:
    • na prístup k osobným údajom,
    • na opravu alebo vymazanie osobných údajov,
    • na obmedzenie spracúvania,
    • na prenosnosť údajov,
    • namietať proti spracúvaniu,
    • podať sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov SR.
  9. Kontakt
    V prípade otázok alebo uplatnenia práv podľa GDPR môže dotknutá osoba kontaktovať Prevádzkovateľa:
    • e-mailom: spravca@unistorage.sk
    • písomne: na adresu sídla spoločnosti
  10. Záverečné ustanovenia
    Táto politika nadobúda účinnosť dňom jej zverejnenia na webovej stránke Prevádzkovateľa a tvorí neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných podmienok spoločnosti UNISTORAGE, s.r.o.